petak, 7. listopada 2011.

Makeover bloga

Pozdrav svima!!!
Nije me dugo bilo! Malo je bilo lijepih stvari, malo ružnih, a sve u svemu lijepe su prevladale. Ono najbitnije od svega je da sam nakon dvije godine staža na zavodu na zapošljavanje napokon dobila posao u struci. I da, u ovom našem korumpiranom svijetu, moram se pohvalit da sam jako ponosna na sebe šta sam posao dobila bez ikakve veze.

Prošlo je ljeto! Ili možda nije A baš mi je bilo super, budila se u 10, brčkala u moru, guštala u kavi na "Zvizdanu", jedva podnosila žegu, mrzila kišu u srpnju iako ubije žegu. I tako svaki vikend do jeseni. A sad iako je došla jesen, do nedavno sam se i dalje brčkala u moru, jedva podnosila žegu i pila kavu na sunčanoj Trogirskoj rivi.

U međuvremenu sam i izrađivala nakit, bojala, šivala, reciklirala, dekupažirala.
Sada sam napravila mali makeover bloga, nadam se da vam se sviđa. Namjeravam pokupit sve one savjete sa e-sidorinog bloga, o samom pisanju bloga, i uz to ću se potruditi biti redovitija.

Odlučila sam sama poslikat nakit, jer mogu i umrit čekajući prijatelja da poslika.

I tako, u slijedećem postu ću stavit slikice, jer su mi trenutno na drugom kompjuteru gdje muž igra igrice.

Do tada pozzz!!

Jednababaroga

3 komentara:

eda kaže...

Pohvale na makeoveru bloga i čestitke na zaposlenju u struci!!!

Suzana kaže...

Znaš ti onu staru-uzdaj se u se i u svoje kljuse. Make over je super i čestitam na novom zaposlenju i želim ti da traje dok ti želiš da traje.

Isidora kaže...

Jako mi se sviđa tvoj makeover. Nisam baš bila redovita u komentiranju blogova u zadnje vrijeme, pa nisam ranije vidjela, ali sad sam ugodno iznenađena. Pozadina je prekrasna, a font, tj. tip slova koji imaš u naslovu svakog posta mi je super. Čestitam na poslu!