nedjelja, 16. prosinca 2012.

Recycle projekt - broj dva

E da, znači jedan rođendanski poklon na listi prikrižen. Sutra je rodici rođendan, baš me zanima hoće joj se sviditi.

Poklon broj dva isto prikrižen jer mi je kumi bio rođendan prije tjedan dana, pa sam za to bila u šopingu.

E sad, poklon broj je trebao biti običan rokovnik, samo obučen u tkaninu. I imala sam super tutorijal, ali ga sad ne mogu naći. A ionako nisam radila po njemu jer mi je izgledao malo prekompliciran. Tako da sam ja odlučila sama napraviti rokovnik. Prvo sam sašila zjedno po 4 lista papira, preklopljena da bude rokovnik A5 veličine, i tako 5-6 puta, ne sićam se sad koliko je bilo. To sašiveno sam još zalijepila sa ljepljivom  trakom ( onom šta se zalipi da štiti rubove od vrata kad se pituraju zidovi). Onda sam od stare fascikle izrezala dva komada kartona pola centa šira od listova papira, i jedan uski komad, koji je širok koliko i debljina svih papira. Na kartone sam s vanjske strane zalijepila debelu tkaninu koja je ostala kad smo radili navlake za stolice. Lijepila sam sa modpodge ljepilom, i dosta mi je pustilo s vanjske strane i na kraju su ostale fleke. Uspila sam to nekako zalijepiti, i onda zalijepila sve papire skupa na sredinu kartona (na onaj uski komad). Nakon toga zalijepila sam rubove tkanine s unutarnje strane i s te strane zalijepila plavi /srebrni deblji papir, da se ne vide rubovi tkanine (malo mi je bezveze ostalo s jedne strane jer mi se vidi crveni karton, pa ću to morat srediti). Na kraju sam s vanjske strane nalijepila traku od tkanine da pokrijem one ružne fleke od lijepila. Nije ispalo savršeno, al ja sam zadovoljna sa mojim prvim rokovnikom.






4 komentara:

Anonimno kaže...

Nije savršeno?? Ovo je..... Nemam riječi.. Svaka čast.

Sani kaže...

vjerujem da je poklon primljen s oduševljenjem!

sashkonela kaže...

I ja bih bila vise nego zadovoljna :)

Unknown kaže...

Slatko. Dobra ideja