ponedjeljak, 1. rujna 2014.

Lchf cheesecake i domaci sladoled

Proslu srijedu mi je bio rođendan. Sredina tjedna, nije bas za slavlje, još Dragi radi noćnu tako da sam prebacila sve za subotu. A subotu radi dnevnu, grrrrr. A za Hajduk i utakmicu, minja smjenu. Mah.

Prva ideja je bila domaći sladoled. Jer, da za rođendan od Dragog dobila aparat za sladoled ( i tako ga je lijepo sakrio u ovoj sobici u sveki di boravimo dok nam se renovira stan, da sam ga našla prije vremena, hahahaha). I isprobali mi aparat, prvi sladoled ispao očajno, cili nekako leden, previše tvrd, ni blizu kremastom lipom sladoledu.

Onda sam odlučila jos jednom pokušat, al uz to napravit cheesecake. Naravno zbog Dragog lchf verziju. Odluka je pala na vec isprobani recept yogiane. Naša verzija je bila bez voća i bez nadjeva od oraha i meda.

Cheesecake

Sastojci:
Podloga -3 jaja, 125g maslaca (razmekšanog), 3 dl kokosovog brašna, med
Nadjev - 500 g skute, 1 jaje, 1dl kiselog vrhnja, 2 dl slatkog vrhnja, štapić vanilije, med

Zagrijati pećicu na 190 C
Izmiksati jaja sa maslacom i dodati med po potrebi. U to dodati brašno i malo miksati, pa nastaviti rukama dok se ne oblikuje kugla. U namašćeni kalup utisnuti podlogu i izbockati vilicom. Staviti peći   10 minuta  i za to vrijeme pripremiti nadjev.
Za nadjev izmiksati sve sastojke i dodati med po potrebi. Istrugati stapić vanilije i izmiksati. Kad je gotova podloga, izliti nadjev, poravnati i staviti peći 15 min na 190 C, pa smanjiti na 140 C i peći još 45 minuta. Nakon toga opet vratiti na 190 C i staviti jos 5 minuta da zapeće.
Ukrasiti po želji.

Mi smo ukrasili kupovnim šlagom i preljevom od čokolade i dodali kuglu domaćeg sladoleda i malo šarenih mrvica.

Ja ću slijedeći put pokušati sa podlogm od badema jer m je ova od kokosa ispala presuha i mrvila se. A za nadjev mi je ipak draži svježi sit nego skuta.

Dragi je radio domaći sladoled i stvarno je ispao predobar. Njegov osnovni recept glasi

Domaći sladoled

Sastojci:
3dl mlijeka
4 žumanjka
malo šećera
Štapić vanilije
3 dl slatkog vrhnja



Zakuhati mlijeko sa vanilijom. Sa strane pjenjačom izmutiti jaja sa malo šećera. U uzavrelo  mlijeko umiješati u jaja i lupati pjenjačom. Vratiti na vatru i mješati dok se ne zgusne. Dobro ohladiti. Ohlađeno umješati sa slatkim vrhnjem. Uliti u aparat za sladoled i ostaviti da radi po uputama. Nakon  što završi preliti u plastičnu posudu s poklopcem i staviti u zamrzivač.

Nema komentara: