nedjelja, 20. veljače 2011.

Eto da napišem štagod na brzinu.

Kako kaže naslov. Stvarno na brzinu, jer žurim vani. A već jučer sam sve poslikala, pa mi je ža da čeka. Evo sad sam malo ažurnija :))) Samo pet dana od prošlog posta.

Prvo ću stavit slikice nakita koji sam napravila u zadnjih pet dana. Sve šta radim je na neki način reciklaža. Fascinira me kad neko nešto reciklira, pa i ja to najčešće radim. Jedino kupljeno s namjerom da radim nakit je žica i kopče za nakit. A perlice su većinom od nekog starog nakita, i imam jako puno perlica boje breskeve šta su mi ostale od pira, jer sam imala namjeru radit prave narukvice umisto revera, al sam odustala od te ideje. Super mi je od nečega starog napravit nešto novo, ili od nećega jeftinog i bezveznog napravit unikat. A sad dosta priče, evo malo slikica


Ogrlica od perlica i ružica od tkanine


Nova ogrlica u kombinaciji sa odjećom

Ogrlica

Naušnice od žice, perlica, ružica i metalnih elemenata
Naušnice od žice, perlica i tkanine













Oglica od perlica
Ista oglica sa privjeskom
Za ovu oglicu moram dodat kopću i smislit način kako ubacit ovaj privjesak.

A i zanima me vaše mišljenje, jel bolje sa privjeskom ili bez?





Toliko o nakitu od mene za danas. A sad nešto drugo. Stalno razmišljam kako mi na stolu treba nekakva kutija za smeće. Mala, baš sa sitne stvari. Ostatke od tkanine, konce, komade žice, papiriće. Da se ne moram svako malo okritat i bacat u kantu. I odlučila sam uzet kutiju od jacobs capucina, koja izgleda ovako:

Kutijica od capucina

Uglavnom, od te neugledne kutijice je dodatkom krpica nastalo ovo.


Kutijica iznutra

Prednja strana kutijice
 Uglavnom, sad ovu kutijicu sta je nastala time, ža mi je upotrijebit za bacat smeće. Mogla bi je iskoristit kao kutiju za neki poklon, ili mi je palo napamet, unutra stavit komad skužve, u njih zabost štapiće one za ražnjiće, na koje ću nalipit ružice od šarenog papira, i to stavit kao ukras u stanu. Šta mislite?

Bočna strana kutijice

Druga bočna strana













Sljedeće mi je u planu, ponutkana postom od VolimBoje u kojem piše da voli na kutije stavljat sve šta joj padne pod ruku, čipku, botune, razglednice odlučila sam nać nekakvu čvrstu kutiju koju ću uredit na način da ću na nju polijepiti sve svoje čestitke od rođendana, pira, kino ulaznice, ulaznice s koncerata, utakmica, sve papiriće koje radi nekog razloga skupljam u ladnici. Ovako će sve bit na jednom mjestu, iskorištene na lip način. Ili napravit kao kolaž slika sa tim istim. Al o tom potom.
Sad trčim na kavu. Pusa svima

1 komentar:

Layla kaže...

reciklaža je uvijek najbolji način :)