nedjelja, 29. siječnja 2012.

Dobitnice giveawaya

Nadala sam se da će mi ovaj dan bit najsretniji na svijetu, ali na žalost to se nije dogodilo. Više sreće drugi put.
Ako ništa drugo, da bar nekome razveselim ovu tmurnu i oblačnu nedjelju.
Meni se čini najjednostavnije napisat papiriće sa imenima sudionika i dati mužu da izvuče tri.
Tako da, idem se bacit na posao.
Papiriće sam stavila u kutiju od Mozart kuglica, i dala mužu da izvuče papiriće.



Da vidimo kome je donio sreću



Molim dobitnice da mi se jave na mail mikelic.sonja@gmail. com sa adresona na koju šaljem poklončić.



Broj komentara: 8:

Sonaj kaže...

Čestitam sretnim dobitnicama, pokloni su doista prekrasni, a nama ostalima želim više sreće drugi put!
Tebi draga želim bar još ovoliko klikova na tvoj blog, pa i više!
Sretno!!!

Omerta kaže...

Hvalaaa :) baš se veselim !!!

jednababaroga kaže...

Omerta, pošalji adresu, paketić čeka

Sani kaže...

imaš kod mene na blogu nagradicu! :)

Beba Still kaže...

Jaooo , ne mogu da verujem ... hvala puuunoooo ! Baš sam srećna :)))))

Omerta kaže...

Jao draga ja tek sad vidim da sam trebala na ovaj mail ispod posta javit se, a meni ti je došla obavijest na moj mail da si komentirala i onda sam automatski tamo odgovorila, nisam uopće vidjela da piše NO-REPLY. :( Nadam se da me paketić i dalje čeka. Evo sad ću ti poslati adresu.

jednababaroga kaže...

Šaljem ujutro :D

Unknown kaže...

Simpaticna ideja za prikaz nagradjenih. Bas mi se svidja