srijeda, 9. svibnja 2012.

scrapagge i dobiveni giveaway

Uzmeš malo salvetica, malo scrapbooking papira, malo običnih papira u boji, trakica, bušača papira svih oblika i dezena, pečatića, ljepila, tinte, nekih aparata kojim ne znam ime, bitumena, dobrog učitelja, dva tri sata slobodnog vremena i dobiješ jednu super radionicu zvanu scrapagge

Ovo je moja lijepa čestitka.


Na stranici facea je puno veća slika i bolje se vidi. Jako sam zadovoljna, iako nije bilo lako. Ipak treba imat neku misao vodilju, šta je meni bio najveći problem. Al mi se jako svidilo i opet bi išla. Ova ružica s lijeve strane je zapravo salveta koja je dekupažirana na papir.  I to mi je bilo drago vidit kako se radi jer moji samostalni pokupaji decoupagea nisu urodili plodom. Koristila sam i pečatiće, ovaj svjetli papir je skroz ispečatiran i to je zapravo još jedan način za dobiti svoj scrapbook papir. Cila kombinacija mi baš izgleda nekako francuski, romantično. Kako se vama čini? Naučila sam i kako bitumen izgleda i kako se koristi. JA sam ga koristila na ovom okviriću za sliku.

Doma me opet bila uhvatila kreativa pa sam napravila još jednu čestitku, al na njoj kao da mi još nešto fali. Ako vi imate ideju, slobodno mi napišite.

Trenutno mi kreativa miruje, ili sam u nekoj krizi, ne sičam se kad sam išta uhvatila1 u ruku, a na stolu nered kao da radim trista stvari. Zapravo jesam, napravila sam makeover jedne stare raspradnu tetine torbe, zapravo sam rubove obojala u žuto i sad mi je baš moderna. Slikica drugom prilikom.

A sad giveaway, osvojila sam prekrasan poklon od unique hrebina.


Majo, nećeš se ljutit, slikice sam stavila sa tvog bloga. Moje su grozno ispale. Super mi je ova salvetica na praščiće, mislim da ću slijedeću čestitku napravit s njom. Baš mi je bilo drago šta sam baš ja osvojila, jer nikad u životu nisam ništa osvojila. Majo, puno puno hvala.

 

3 komentara:

Unknown kaže...

Interesantna tehnika... da sam bliže pa da vam se pridružim!

Unique Hrebina kaže...

hej hoiooo... nadam se da su poklončeki još živi :) svrati na moj blog po nagradicu :)

Jagoda kaže...

Dugo te nema na blogu...možda ova nagradica kod mene što pomogne:-)) Pozdrav!