nedjelja, 16. rujna 2012.

Blogerska kavica i outfit post

Jucer sam sudjelovala na svojoj prvoj blogerskoj kavici. Mjesto kave, trgovacki centar Joker, vrijeme radnje (nekima rano :P) 10ipo ujutro, akteri kave Matea sa bloga Invitation To Inspiration ( Martina nam se nazalost razbolila, i ovim putem joj zelim brzo ozdravljenje), Tina sa bloga DalmaTina Art, Marina sa bloga ...moja mala ljetna radionica  i moja malnkost. Idejni zacetnik je bila Marina.
Moram priznat da su mi ta dva sata prosla u trenu, toliko smo se zapricale, da uopce nismo stigle pricati toliko o samim blogovima i kreativi, tako da nam druga kava ne gine. Nadam se brzo :))). Ako jos ima koja splicanka nek se javi, pa da nas slijedeci pit bude i vise. Matein blog jos upoznajem, a Tinin i Marinin pratim vec neko vrijeme i cure rade genijalne stvari, mogle bi organizirati koje nase interne radinice, ja bi bas volila naucit decoupage, uopce mi ne ide od ruke :)).

A da ovo sve ne bude bar bez jedne slike, evo outfit sa kavice. Ponosna sam na svoju novu kilazu :))))


Broj komentara: 7:

Emina kaže...

obožavam blogerske kafe i sama sam organizovala par :D to je ustvari i najljepša stvar kod bloganja, upoznala sam toliko divnih cura s kojima 3 sata prođe kao 3 minute! i cool outfit :D

Invitation To Inspiration kaže...

Sonjice i ja jedva cekam sljedece bloggersko okupljanje...:-))Hura za Marinicu koja nas je okupila! Super izgledas na ovim fotkama :-)) Jucer sam malo cituckala tvoj blog ( osim sto sam odusevljena Capom- pravi je mali maneken ) jako mi se svida tvoj nakit!!! Prekrasan je...!!! i bas se veselim tvojim novim postovima!!!

Sonaj kaže...

Lijepo je kada se blogeri druže i u stvarnom svijetu:)Nisam niti znala da postoje takva blogerska druženja uz kavicu.Zvuči jako zanimljivo:)

Marinica kaže...

Jeeej, svima nam je bilo super, vidit ćemo ima li još koja splićanka pa možemo proširit ekipicu :) Možemo ti pokazat decoupage kad hoćeš, nema problema, nije to teško! I slažem se s Mateom, Capo je stvarno sladak :)

Tina kaže...

i meni je puno drago sto sam vas imala priliku upoznati,vrime ode,ne rečeš keks a još bi tili toliko toga reći... super ti je outfit,i ja sam skinila lipe kilice,sad samo pazi i oto odrzavaj i pusa malom račupanku

Tatjana kaže...

Zavidim...i na kavici i na skinutoj kg!

Unknown kaže...

To je bas lepo sto ste se okupile! Zavidim.