subota, 17. listopada 2015.

Čokoladno čokoladna torta

Bila sam baš vrijedna ovo ljeto. Baš sam se napekla tortica. Ova je išla skupa s mađaricama diveru za rođendan.

Moj diver od slatkog jede sve samo da nije voćno, al ipak mu je najdraža čokolada. Tako da smo ja i prijateljica odlučile napraviti ovu čokoladno čokoladnu tortu. Torta je jako jako zasitna, i relativno mali komad je dovoljan za zadovoljiti i najveće sladokusce. Evo ja koja sam popriličan sladokusac nisam mogla pojesti cijeli komad. 

Torta se zapravo sastoji od biskvita kinder pingui torte od ljiljane nieder, te kreme od recepta za čokoladni tart sa bloga dvi ribe, dva kumpira...

ČOKOLADNO ČOKOLADNA TORTA - bezglutenska


Biskvit

- 3 jaja
- 45g šećera
- 3 žlice vruće vode
- 60g gustina
- 15g kakaa
- pola vrećice praška za peciva

Bjelanjke odvojiti od žumanjaka i čvrsto izmiksati sa malo soli. 
Žumanjke, šećer i vodu izmiksati da se dobije krema.
Gustin, prašak za pecivo i kakao izmješati i prosijati. 
Mješavinu dodati žumanjcima, te dodati 1/3 dijela snijega od bjelanjaka i kratko izmiksati na niskoj brzini. 
Dodati ostatak snijega od bjelanjaka i lopaticom izmiješati. 
Tijesto izliti u kalup obložen papirom za pečenje i peći oko 40 minuta na 175C. Ja već nakon 30 minuta provjeravam. 
Biskit izvaditi iz kalupa i ostaviti da se ohladi.

Krema

- 500 g vrhnja za kuhanje
- 2 žlice šećera
- prstohvat soli
- 115g maslaca sobne temperature
- 450g tamne čokolade

Vrhnje zagrijati, dodati soli i šeće i pustiti da uzavre. 
Maknuti s vatre, te dodati maslac izrezan na listiće i čokoladu i miješati dok se sve ne otopi. 
Pustiti da se malo ohladi.

Sad slijedi slaganje torte. 

- čokoladno mlijeko
- kakao
- bijela linolada


Biskvit staviti na pladanj i okolo staviti obruč za tortu. 
Preliti biskvit sa čokoladnim mlijekom.
Na to izliti kremu i staviti u frižider preko noći da se stisne.
Sutradan skiniti obruč, posuti kakaom te bočne stranice torte premazati bijelom linoladom. 



Nema komentara: