subota, 22. listopada 2011.

krpice, krpice, trakice... botuni...

Danas sam baš bila vridna. Bar šta se tiče kreativnih stvari. Šta se tiče kućanskih poslova, tu sam zakazala (triba oprat robu, opeglat, oprat suđe, uh, tako mi se ne da).


A vratimo se mi malo na ono šta jesam bila vridna.
Na radnom stolu mi već desetak dana stoje neke krpice koje sam imala namjeru preuedit. I tako je došao i taj dan. Jedna krpica je zapravo preuređena ima koji dan, i naknadno ću stavit slikicu, a ostale sada.

Prvo je bila na redu jedna obična plava majica sa slikom i obična crna majica koju sam ja već bila "uništila". To dvoje stavimo skupa i dobijemo novu ljetnu haljinu, doduše pošto je plava majica dosta stara i izblijedila, bit će samo za na more ili eventualno u njoj popit kavu. Osim ako se odlučim probat sve skupa obojat u crno, al o tom potom :D.



A ovo je bila jedna jako lijepa crno bijela svečana majica koju sam dobila za rođendan, ali je nažalost nisam nosila jer je donji dio majice bio na žabice, i izgledala sam kao da imam sto kila zbog toga. Ovaj crni dio je isto bila prastara crna majica, koja se kvalitetom dobro držala (kupila sam je prije 10 godina za 60 kuna hehehe), ali mi je jednostavno dosadila i ovo lito je nisam niti jednom obukla.
I tako, sašila te dvi majice i dobila jednu prekrasnu tuniku koju mogu nosit i na tajice i na jeans. I baš mi se sviđa kako stoji. Malo je prekratka da bi je nosila kao haljinu, al je baš super.


A od onog žabičastog materijala šta sam skinila sa ove gori majice sam napravila obe brošiće. Malo trakice, malo krpice, koji botunić i evo novi brošići.



 I ovo ispod je jedna narukvica napravljena ovo ljeto, al je tek sad došla na red da je stavim. Draga mi je baš zato šta je skroz šarena i ide na svaku kombinaciju.


I da, ja volim komentare, obožavam komentare, al ih nema baš puno :(.
Tako da vas molim, dajte mi koji znam da ste tu i čirnete koji put :*.
A šta se tiće mog komentiranja vaših stvari, imam problem sa logiranjem i uopće ne znam kako ga riješit, zato ako išta komentiram, moram komentirat anonimno.

3 komentara:

Suzana kaže...

Naravno da smo tu i čitamo sve što objaviš. Super stvari si pokazala.

jednababaroga kaže...

jeee!!! Baš mi je drago!

eda kaže...

Haha, naravno da "ćirnem i virnem"... baš si zgodno kombinirala stare stvari i dobila sasvim nove, unikatne... i super brošiće:))
pohvale i za ovu veselu narukvicu!