subota, 7. travnja 2012.

bila sam vridna, ali...

da, stvarno sam zadnje vrime bila relatino vridna, ali nemam u sebe kabel za napunit bateriju fotoaparata, tako da ne mogu ništa slikat.
Prijateljici sam za rođendan napravila foto album, i toliko sam tražila kako to napravit, na kraju je sve bilo iz glave i po sjećanju nekog starog članka iz teensa. Tako da sam mislila napravit tutorijal, al sad u sebe imam dvi početne slike, ali nemam završni rad, a album već otišao u ruke ponosne vlasnice. Nema veze, kad osposobim fotić, lako ću je ja uvatit da mi ga posudi da slikam.
Napravila sam nekoliko novih naušnica, jednu ogrlicu, koju stalno nosim, al i njih nemam slikane. Tako da mi zapravo nema smisla nešto puno pisat kad nemam šta slikovito stavit.
Danas je dan od sirnica, tako da ću ili morat osposobit fotić il slikat s muževim mobitelom, pa da vidite kako su uspjele. A kako mi je ostalo dosta bjelanjaca, u planu je i moja verzija ledenog vjetra.
Nadam se da će slijedeći post biti pun sličica, a ovaj se da me ne zaboravite i da znate da nisam ni ja vas. Svaki dan čirnem na vaše blogove.

Nema komentara: