subota, 7. svibnja 2016.

Lino lada kokos tortica od dva sastojka 😊



Od kada sam vidila da Podravka izbacuje na tržište Lino lada kokos, odmah sam znala da moram probat napraviti Fantaziju čokoladnu tortu od samo dva sastojka. Tortu sam vec jednom pravila u pravoj verziji, čokolada + jaja, u verziji nutella+jaja i sad kad sam napokon našla za kupiti lino ladu kokos, morala je i ta tortica doć na red.
Pričala sam prije da moram kupiti malo kalup za tortu, kako bi makar sebi za cheat day radila torte, da osim sta cu guštat u slatkome, guštam i tragajući za receptima i radeći torte. Pošto nisam još kupila kalup, odlučila sam probati tortu napraviti u malom loncu :). Tortica je promjera 14cm i srazmjerno tome sam smanjila sastojke.




 I tako nastade ova tortica

Lino lada kokos tortica od dva sastojka 


                                       

Sastojci

4 jaja
malo soli
124g lino lade kokos
šlag

Pećicu zagrijati na 250C. 
Kalup malo namazati maslacem, te staviti papir za pečenje.
Odvojiti bjelanjke i žumanjke, te bjelanjke sa malo soli ulupati u čvrst snijeg.
Na pari malo otopiti lino ladu, i za to vrijeme izmiksati žumanjke u pjenastu svjetložutu smjesu. 
Dodati žumanjke u lino ladu, dobro promješati. 
U žumanjke s lino ladom dodati malo snijega od bjelanjaka, te promiješati. 
Nakon toga cijelu smjesu lino lade i žumanjaka dodati bjelanjcima i lagano izmješati da se spoji. 
Smjesu izliti u kalup te protresti da ne bude mjehurića zraka. 
Peći 8 minuta (jednako ide kad se radi i veća torta, možda bi trebalo koji min više jer je ostala previše mekana iznutra). 

Izvaditi iz pećice, izvaditi iz kalupa i ostaviti da se ohladi. Meni je u tom trenutku malo pala, pa bi je možda trebalo ubaciti u frižider nakon pola sata, kako je u originalnom receptu. Po želji ukrasiti šlagom. Ja sam ispod šlaga premazala otopljenom lino ladom. 


1 komentar:

ana kaže...

Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)