ponedjeljak, 3. prosinca 2012.

Tečaj šivanja - završen - recycle


Evo i tečaj je već završio. Dosta toga sam naučila, kao što ste vidili u prošlim postovima, a završeni Božićni nadstolnjak nikako da slikam.


Počela sam raditi još jedan, sa žutom kuglicom za bor u kojoj je nacrtan snjegović i Božićna jelka. Pokazat ću vam kad ga završim.

Upravo sam završila jedan recycle projekt i baš mi se sviđa krajnji rezultat. Počelo je ovako. Razmišljala sam o poklonima za prosinac, jer osim Božićnih pokona, imam čak četiri bliska rođendana, i to sestra, kuma i dvije prve rodice. I malo listala jednu jako dobru stranicu o šivanju i našla ovaj tutorijal. Izgledao mi jako zanimljiv, pa sam se bacila na posao. Morala sam prevrtit moju ladicu sa starom robom i materijalnima i odlučila se za ovo: stara plava suknja na vezanje koja je uvijek čekala da nešto napravim od nje, stara muževa košulja koja zapravo nije stara nego se isparao rukav i rozi materijal koji mi je baka dala.



I nakon svega sam dobila ovo:




Baš sam ponosna :))). Ovo je moj prvi pravi uradak i pokloniti ću ga rodici koja obožava šminkanje.


2 komentara:

eda kaže...

E imaš i zašto biti ponosna, ovo si napravila fenomenalno!!

Unknown kaže...

Pa lepo ovo izgleda. Ja nikako da to sasijem. Bas lepo