nedjelja, 17. studenoga 2013.

Božić dolazi.....

..... Ne sad baš tako brzo, ali kad sam već počela izrađivati nešto vezano za Božić, onda nek se tako zove. 
Ima do Božića još, 5-6 rođendana, zanimljivih događaja, referenduma ( nije da me briga, nego radim na njemu:)), rođenja.... Da da da, postat ću tetaaaaaaaa. Moja jedina i najnajdraža seka je trudna i ima roditi sredinom prosinca. Svi smo uzbuđeni, ja posebno, jer imam tu čast biti s njom na porodu. Juhuhuhuhuh.... 

A sad da se vratimo na Božić, malo mi bilo dosadno, pa evo mojih snjegovića, koji će mi činit društvo za Božić, a ako nađem po kući materijala, možda i koji poklonim najbližima. 


Toliko za danas od mene, nadam se da ću ubuduće stizati malo češće na blog, pa da vam i ubacim kolji receptić lchf prehrane kojom se u zadnje vrijeme pokušavam hraniti.

1 komentar: