nedjelja, 15. prosinca 2013.

Djed Božićnjak i caruso šnite






Šta raditi kad ti kolegice pošalju ovu sliku.

Jednostavno sam im morala ispeći kolač. Odluka je pala na Caruso šnite.

Ove šnite sam radila prošle godine, isto oko Božića i htjela sam ih ponovo raditi, al nigdi nisam mogla naći recept. Onda sam se sjetila da je recept iz kuharice domaći kolači i jela, Božićno i novogodišnje izdanje. 

Sjećam se da sam ih radila mužu za Božićni domijenak na poslu, a usput sam svojim kolegicama odnila male boriće napravljene od ovih šnita, ima slika negdje na blogu. Meni su se jako svidjele, pa sam odlučila s vam podijeliti recept 

Caruso šnite




Sastojci

4 jaja
140g maslaca
100g šećera
100g ribane tamne čokolade
100g mljevenih badema
70g brašna

Umutiti žumanjke sa maslom i šećerom. U to dodati ribanu čokoladu, bademe i brašno. Posebno istući bijelanjke, te ih špatulom lagano pomiješati sa tijestom. Istresti u tepsiju peći u pećici na 150 C, 25 min. 

Preliti sa otopljenom čokoladom i ostaviti da se ohlade. 

Moj savjet je provjeriti nakon 20 min, jer su moje ispale malčice suše, a kako ih se sjećam od prvog puta, trebaju se baš topiti u ustima. 




Sve u svemu kolegice su bile zadovoljne, a i sestra :)




Nema komentara: