srijeda, 16. studenoga 2011.

Baš sam happy :)

Danas na poslu, sam šetajući kroz grad slučajno naletila na jedan malo dućančić u kojem prodaju unikatne predmete. Ima tu svega, od nakita, preko advenskih vjenaca, oslikanih čaša, slika, do rukom rađenih rukavica i kukičanih predmeta. I tako upala ja u priču sa vlasnicom i došle do toga da i ja pomalo izrađujem nakit. I teta meni kaže da joj donesem pokazat, da bi ona možda uzela za kod sebe prodavat. Ajme, ko će sad izvući najbolje. Uh uh. Sad mi se ništa ne čini dovoljno dobro. S jedne strane sam presretna i uzbuđena, a s druge se bojim, šta ako joj se ne svidi.
A valjda će joj se bar koja stvar svidit.


3 komentara:

zrno radosti kaže...

Vjerujem da će biti oduševljena, samo naprijed. :)

mmirandam kaže...

Super!!!! Nema nervoze, sigurno će joj se svidit :)

eda kaže...

Samo hrabro, iskreno se nadam da će se vlasnici svidjeti tvoji radovi!!