nedjelja, 13. studenoga 2011.

Opet zabušavam. Neću više, obećavam. Natirat ću muža da me slikne svaki dan. A najveći je problem šta sam užasno nefotogenična, pa me mora slikavat više puta.




Molim lijepo zanemarite moju čupavu frizuru. Šta kažete na jakete. Prva je toperica, za našu splitsku buru, baš je topla, i može se nositi na trenerku i na bilo koju svečanu kombinaciju. A ova druga je kožna, samo je podstavljena sa umjetnim krznom i isto tako jako topla. Nama u Splitu nema smisla obična kožna jaketa jer bi mi u njoj bilo ili hladno ili vruće, pošto u nas nema ni jeseni ni proljeća. Kod nas se direktno iz kratkih rukava oblačiš u debele jakete. 

I evo još jedna slikica naušnica koje sam napravila.

Trenutno radim jedan recycle projekt na način da pokušavam od dvije stare majice napraviti torbu. Al naravno da sam opet zaboravila slikat početnu fazu, tako da ću kad završim stavit samo završnu, a tu bi mogla dodat i ostale recycle  i reuse projekte kojima opet imam samo završne faze.

E da, da još pitam ako mi tko može dat savjet. Sestra mi je dala njen stari crveni kaputić koji je meni presladak. Al je jadan proša s njom dobrih 10ak godina, i iako nije nimalo izblijedio, dobio je one mucice ispod pazuha i na rukavima. E sad, kako da ih skinem, a da ga ne oštetim. Jer ja bi ga baš voljela nosit, al ne bi tila da izgleda ofucano.

1 komentar:

A.. kaže...

naušnice su super. :D

čitamo se.
A.