srijeda, 11. siječnja 2017.

Domaća nutella by cooks and bakes



Prije nekih mjesec dva na Majinom blogu cooks and bakes sam naletila na recept za domaću nutellu. Baš me zanimalo kakvog je okusa krema od samih lješnjaka uz dodatak čokolade. Hoće li biti dovoljno dobra da zamjeni pravu nutellu. Još kad sam pročitala koliko prava nutella ima šećera, glava me zabolila. Znate onu malu čašicu nutelle od 2 dcl, u njoj ima šećera kao na slici.



Tako da sam se i ja bacila na posao

Domaća nutella by cooks and bakes
Sastojci
-380g lješnjaka
-50g badema
-220ml vrhnja za šlag
-200g tamne kuverture (55% kakao)
-150ml bademovog mlijeka


Upaliti pećicu na 200C, te popeći lješnjake 5-10min, dok im se ne počnu odvajati ljuskice. Odvojiti ljuskice, te lješnjak i bademe ubaciti u blender/multipraktik. Upaliti multipraktik da radi. Trebat će mu poprilično vremena da dobijete namaz koji je skoro pa tekući. Treba proći faze - mrvice, nekakva kompaktna smjesa, pa se od nje tek počne stvarati nekakav maslac od lješnjaka. Svako nekoliko minuta će trebati skidati mrvice sa stranica multipraktika.
U međuvremenu, treba staviti vrhnje da se zgrije do točke vrenja, te ubaciti čokoladu i promješati da se otopi.
U maslac od lješnjaka ubaciti čokoladu s vrhnjem i upaliti multipraktik. Nakon koje minute miješanja potrebno je uliti mlijeko i nastaviti miješati. Trebat ce nekoliko minuta dok se sve poveže i dobijete glatki namaz. Namaz uliti u staklenke i ostaviti da se ohladi.

Koristiti umjesto nutelle kao namaz za palačinke ili kao ja na žlicu.